Klinkt best herkenbaar, of niet? Anouk Wubs & ik fotograferen al 5 jaar succesvol bruiloften en zijn fulltime bruidsfotografen. In de afgelopen jaren zijn we vaak tegen bovenstaande punten aangelopen en hebben we vooral heel veel geleerd. Nu zijn we op het punt gekomen om al onze informatie met jullie te delen in de Business Workshop.

Het wordt een complete dag waarop we naar je bedrijf kijken en alle tips die we in huis hebben meegeven. Dit is niet een workshop waarin we alleen maar info geven. We gaan ook aan de slag! We maken het concreet en je gaat daadwerkelijk met een stappenplan naar huis.

We gaan alle onderwerpen bij langs die van belang zijn bij het hebben van een eigen bedrijf als bruidsfotograaf. Welke workflow past het beste bij je? Welke programma’s en software kunnen je hierbij helpen? Hoe krijg je jouw online marketing naar het volgende level? Hoe zorg je voor een stabiele business en hoe groei je tot een bedrijf dat niet maar een paar jaar mee gaat? Hoe boek je klanten via Instagram en Facebook? En wat is de manier om goed op Google vindbaar te zijn? Dit zijn allemaal onderwerpen die aan bod komen.

 

Business workshop door twee bruidsfotografen

Het unieke aan deze Business workshop is dat de workshop wordt gegeven door twee bruidsfotografen. Hoewel we beiden dezelfde visie op fotografie en ondernemen hebben, pakken we de details nog best verschillend aan. En dat is ook het leuke van eigen baas zijn: je kunt het op de manier aanpakken die bij jou past! Tegelijkertijd kunnen we veel van de ander leren. Tijdens de workshop zullen dus ook de verschillen aan bod komen en ontdek je welke systemen en benaderingen bij jou passen.

 

Opzet van de workshopdag, wat ga je leren?

Tijdens de workshop gaan we aan de slag met verschillende onderwerpen, van marketing tot het afleveren van de foto’s. Eigenlijk lopen we het hele proces door, vanaf dat een klant bij je aanklopt totdat het bruidspaar blij met een album bij jou de deur uitloopt!
De volgende onderwerpen passeren tijdens de workshop de revue:

  • Online marketing
  • Onze workflow (Inclusief de overeenkomsten en de verschillen)
  • Hoe bepaal je eerlijke tarieven?
  • Branding & website
  • Al onze tips en trucs die we de afgelopen vijf jaar hebben geleerd
  • Netwerken
  • nog veel meer!

 

Praktische informatie:

De workshop vindt plaats op 13 februari 2018 bij de te gekke trouwlocatie Parkhotel Hugo de Vries in Lunteren.
Het adres is Dorpsstraat 13 in Lunteren.
Van 10.00 tot 16.00 (met een uitloop tot 17.00 uur) gaan we aan de slag!

Groepsgrootte: De groep is beperkt tot 14 deelnemers. We vinden het belangrijk dat de dag persoonlijk is en er voor iedereen genoeg ruimte is om vragen te stellen en met elkaar te sparren. Bij 10 deelnemers gaat de workshop door.

Het tarief voor deze complete dag is € 445 excl. BTW
Inbegrepen zijn:
– Een heerlijke lunch
– Drankjes
– Gratis parkeren